Poradna

-
Kdo může napadnout uzavření smlouvy, pokud nebyl (povinně) zveřejněn záměr?
 
Může mít obecní úřad úředních desek několik?
 
-
 

AKTUÁLNÍ KURZY

-

Přihlaste se na akreditované kurzy

AKTUÁLNÍ NABÍDKA KUZRŮ

  

 
-
 

Akce SMO ČR

-

 

Právní konference

Svazu měst a obcí ČR

5.-7.2. 2020

Hotel Jezerka - Seč

 

-
 

Bezplatná právní poradna: Informování občanů

Může mít obecní úřad úředních desek několik?

Správní řád v § 26 stanoví, že pro orgány územního samosprávného celku se zřizuje jedna úřední deska. Neznamená to však, že se musí nutně jednat o jedinou rozměrnou tabuli. Ve větších městech je dokonce běžné a zákonu neodporující, že jednotlivá pracoviště městského úřadu mají „svou“ desku, kde vyvěšují dokumenty týkající se jejich agendy. Tyto desky je pak třeba považovat za součást oné jediné úřední desky, přestože ta neexistuje fyzicky jako jeden celek. Na každé této desce by pak mělo být uvedeno, kde se nachází „zbytek úřední desky“. Obsah úřední desky je nutné též zveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup.

 

Pro lektory

 

Kalendář akcí SMO ČR

-
 
-
 

Kontakty SMO ČR

-

Svaz měst a obcí ČR
5. května 1640/65
140 00 Praha 4
projekteso@smocr.cz
 

Hlavní projektový manažer
Ing. Jan Slanec
tel.: 734 316 478 
slanec@smocr.cz

Vedoucí expert procesů ve vzdělávání
Mgr. Jan Mareš
tel.: 730 894 888
mares@smocr.cz

 

Kontakty na další členy realizační týmu

ZDE

 

-
Copyright © 2024 Svaz měst a obcí ČR Realizace SEAL, s.r.o.